مدیر امور اداری
مدیر امور اداری و پشتیبانی :
آقای قائم بیاتی
شرح وظایف :
- اعمال و اجرای قوانین و مقررات و آئین نامه های استخدامی
- پیشبینی کادر اداری و فنی مورد نیاز دانشگاه.
- انجام امور استخدامی ( استخدام ، ترفیع، انتقال ، مرخصی ، بازنشستگی و غیره ) بر اساس مقررات وآئین نامه ها.
- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان.
- اعمال نظارت در امر تخصیص پستهای ثابت سازمانی غیرآموزشی به طبقات شغلی رسته های مختلف.
- اجرای دقیق طرح طبقه بندی مشاغل با همکاری واحدهای ذیربط.
- برنامه ریزی در امر ترفیعات و تغییرگروه شغلی کارکنان غیر آموزشی.
- دریافت اطلاعات و مدارک کارکنان و بایگانی دستی و الکترونیکی آنها.
- برنامه ریزی تدارک و تأمین تجهیزات موردنیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارشات لازم.
- گردآوری ، طبقه بندی وتنظیم اسناد و مدارک لازم برای خریدهای داخلی و خارجی با همکاری تخصصی واحدهای سفارش دهنده.
- شناخت و گردآوری اطلاعات لازم و ضروری از مراکز فروش داخلی و خارجی.
- تنظیم اسناد و مدارک مالی مربوط به سفارشات با هماهنگی و همکاری مدیریت منابع .
- تنظیم فرمهای بازرگانی ویژه سفارشات تصویب شده از نظرکمیت وکیفیت و ارسال آنها و پیگیری در مراجع مربوط.
- سفارش اجناس و کالاهای موردنیاز دانشگاه.
- انجام کلیه امور گمرکی جهت ترخیص کالاهای خریداری شده و نظارت بر تحویل کالا و اجناس ترخیص شده به انبار مربوطه .
- نظارت بر خرید لوازم مورد نیاز بر اساس برنامه زمان بندی با ملحوظ نمودن اعتبارات مصوب.
- نظارت بر انجام کلیه امور خدمات فنی و نگهداری دانشگاه ، شامل حفظ و نگهداری ساختمانها ، دستگاههای تأسیساتی ، حرارتی ، برودتی ، ارتباطاتی ومکانیکی و غیره.
- بررسی نیازها اعم از نیازهای مربوط به نیروی انسانی، تجهیزات و فضاها و اولویت بندی آنها.
- سایر وظایف مرتبط محوله توسط مسئول مربوطه.