معرفی پرسنل
مسئول دفتر معاونت اداری و مالی : سرکار خانم زهره شاه حسینی
****************************************************************************************************************************************
شماره تماس : 36241222-086
**********************************************************************************************************************
شرح وظایف :
- ساماندهی امور اداری و دفتری حوزه معاونت
- دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامهها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی حوزه معاونت
- تنظیم برنامههای روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدهای حوزه معاونت
- تهیه پیش نویس و پیگیری تایپ نامهها و مستندات مورد نیاز معاونت
- جمعآوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز معاونت
- پاسخگویی به تلفنها و مراجعان مربوط به حوزه معاونت
- اطلاعرسانی وقایع و اخبار مرتبط به معاون در زمان مناسب و کیفیت مطلوب
- پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
- ارائه خدمات دریافت و ارسال پیامهای الکترونیکی برای مسئولین ذیربط و ثبت و نگهداری سوابق مربوطه
- نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه و میزان محرمانگی آنها
- ابلاغ دستورات صادره معاونت به اشخاص و واحدهای تابعه معاونت
- گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی
- تشکیل بانک اطلاعاتی از سوابق، مکاتبات، مدارک دفتر و کوشش در نگهداری روزانه آنها
- آگاه نمودن اعضای شرکتکننده در نشستها و کمیسیونهای مرتبط با حوزه معاونت و تنظیم وقت نشستها
- آماده کردن پیشینهها و پروندههای مربوط به کمیسیونها، نشستها و سمینارها برای آگاهی و مطالعه معاون